Začetek novega meseca digitalnega dirkaškega prvenstva [reys] se je z visokimi obrati začel v sončnem Kopru, kjer so se v nakupovalnem centru Park Center Koper zbrali številni ljubitelji hitrosti, med katerimi pa smo uzrli tudi nekaj že znanih obrazov. Med njimi je bil tudi Michel Gabrijel, zagnani dirkač, ki je že čisto prvi teden v ljubljanski Supernovi dokazal, da lahko brez težav posega po najvišjih stopničkah lestvice.

V Kopru je tako z zmagovalnim tedenskim časom 45,259 sekunde za krog prevzel vodstvo v novem mesecu prvenstva. Da bi bolje razumeli njegovo pot do vse boljših rezultatov, smo z Michelom na hitro poklepetali o njegovem najnovejšem dosežku na simulatorju [reys].

Michel Gabrijel v akciji
Michel Gabrijel z visokimi obrati do najboljšega rezultata v prvem tednu novega meseca prvenstva [reys]
  • Odlične rezultate na simulatorju ste začeli postavljati že na začetku prvenstva, ko je bil simulator še v Ljubljani. Kako se danes spominjate svoje prve vožnje? 
    Prva vožnja v Ljubljani je bila zagotovo poraz na celi črti, ker takrat še nisem ravno najbolje dojemal delovanja simulatorja in občutljivosti volana. Sicer me je čas okrog 52,1 sekunde za krog takrat že uvrščal med najboljše, vendar sem takoj vedel, da bo potrebnega veliko dela, če želim ta rezultat še izboljšati.
  • Vozniki z najboljšimi [reys] rezultati omenjajo različne izkušnje, ki so jim prišle prav pri vožnji na simulatorju. Katere izkušnje so vam prišle najbolj prav?
    Najverjetneje sem edini voznik med najboljšimi desetimi, ki nima doma igre Asseto Corsa. Prav tako nimam volana, nikdar pa nisem niti vozil nobene druge dirkaške simulacije, kot le vsem znani Need for Speed pred več kot 10 leti. Ampak močno dvomim, da je ta pretekla izkušnja kakorkoli pripomogla k rezultatom na simulatorju. (smeh) Verjetno so mi tako še najbolj prišle prav izkušnje s kartinga.
  • Kaj vas pri vožnji na simulatorju najbolj pritegne, da se z veseljem vračate in izboljšujete svoj čas? 
    Kot vedno pravim, je za vsakega novega obiskovalca to lahko vrhunska izkušnja, kjer za tistih šest minut začuti, kako je voziti takšen dirkalnik. Sam sem se tega občutka zdaj že popolnoma navadil in se vračam samo zato, da popravim svoj čas. Saj veste – pavza je prav tako pomembna, kot sam trening. In pa moški ego, kot pravi naša Kim, je zagotovo eden izmed glavnih razlogov, zakaj se ne vdam. 
  • Kaj bi svetovali nekomu, ki bo v naslednjih tednih morda prvič sedel za simulator? Na kaj naj bo pozoren in kaj je po vašem mnenju najpomembneje vedeti? 
    Svetoval bi, da naj med vožnjo ne izvaja naglih gibov. Pa zavora naj bo vaša prijateljica. Seveda pa je treba še paziti, da ne skuriš gum. 
  • Kako pa svojo ljubezen do hitrosti brzdate na pravih cestah? Ste vzoren voznik ali vas včasih vseeno zanese prek omejitev?
    Ko sem bil še zelo mlad, sem bil vse prej kot vzoren. Že dejstvo da sem v prvih dveh letih vozniškega izpita dobil dvakrat več kazni, kot vsa leta pozneje skupaj, je verjetno dovolj zgovoren podatek. (smeh) Danes pa, če je treba, pritisnem na gas, ampak nikoli ne pretiravam. Ni sile, če pridem nekaj minut pozneje.

Tako, nov mejnik je postavljen in postavljen je zelo visoko. Simulator [reys] bo od 25. do 29. septembra čakal na pogumne voznike v Qlandiji v Novem mestu. Bodo dolenjski dirkači presenetili z mesečnim ali celo absolutnim rekordom?