1. Hitra moda

Med letošnje novoletne zaobljube je kar nekaj rekreativnih zapravljivcev in zapravljivk uvrstilo tudi prisego, da se odpovedo hitri modi. Hitra moda je novodobni potrošniški konstrukt, ki opisuje prav to, kar si predstavljate – neprestano kupovanje poceni oblačil.

Hitra moda
"Tole bo ravno prav za en teden! #tkanine"

Hitra moda vključuje dizajne, ki se z modnih pist hitro preselijo na trgovinske obešalnike, da ujamejo neki mimobežni trend, ki bo čez teden ali dva že pozabljen, ko bodo ljudje drveli po čisto nove kose nekega drugega trenda. Takšno nakupovanje je potratno, cunje pa vprašljive kakovosti in hitro končajo v smeteh. Ker je zdaj že jasno, da hitra moda ni najbolj prijazna niti do telesa niti do denarnice, kaj šele do planeta, je mogoče čas, da se s kričečimi navali na ponudnike hitre mode malce umirimo.

2. "OK, boomer"

Ena od sezonskih spletnih pogruntavščin. Starejši so boomerji (ker pripadajo 'baby boom' generaciji), mladina pa zoomerji (ker pripadajo generaciji Z). Oba vzdevka se po spletnih forumih uporabljata slabšalno, ko se želi nekomu povedati, da je prestar ali premlad, da bi razumel neko stališče. Potem pa je novembra 25-letna britanska političarka Chloe Swabrick v parlamentu drugega politika utišala z izjavo 'ok, boomer' in splet je jasno v trenutku pograbil priložnost, da to spremeni v bajni meme.

Ki pa se je naslednjih nekaj mesecev tako zlorabljal, da je zdaj že popolnoma zvodenel. Ko se je napis 'OK boomer' začel pojavljati še na majicah, je postalo jasno, da moramo tole čim prej pozabiti.

3. Nove športne copate uporabljenega videza

Bizaren trend, ki so ga pograbile tudi najbolj eminentne modne znamke (Gucci, recimo). Finta je, da si za bizarno visoko ceno (omenjeni Guccijev par stane približno 700 EUR) kupimo nove športne copate, ki pa imajo videz zdelanih, ponošenih, starih športnih copat. Dekadenca sodobnega potrošništva pač ne dovoljuje vprašanja, zakaj bi nekdo plačal celo premoženje za nove superge, ki so videti, kot da si ne more privoščiti novih?

In če je verjeti Jaredu Letu, bi se nove Gucci supergice s ponošenim videzom najlepše kombinirale s cvetličnim kopalnim plaščem, spodnjim delom sive trenirke in vsesplošnim jebiveternim odnosom do vsega in vsakogar.

4. Tetovaže po obrazu

Post Malone in Justin Bieber žal ne moreta narekovati trendov za občo populacijo. Ker pretežni del obče populacije ni niti tako kul, da bi lahko fural tetovažo metuljčka na gležnju, kaj šele tetovažo cvetličnega vrta po celem obrazu.

Post Malone
In tudi disko-vijola jakno se lahko v 2020 opraviči le Post Malonu.

5. Zabave za razkritje spola nerojenega otroka

Profesionalne instagramuše, ki rade glasno opozarjajo na svojo nosečnost, kot da živimo v filmu Children of Men in so zadnjo oploditev zabeležili pred 30 leti, so pogruntale še en razlog za kolektivno zavijanje z očmi – gender reveal parties oz. zabave ob razkritju spola otroka.

Finta je, da noseči par ne ve, katerega spola je otrok, zato dobrodušni prijatelj pokliče njenega ginekologa, izve spol otroka, pripravi zabavo in na zabavi potem srečna starša na eksploziven način izvesta, ali je dete fantek ali punčka. Sledi kričanje, skakanje, jok in vse, kar spada v YouTube videe, ki jih snemajo emocionalno inkontinentni ljudje. Ta trend se je potem nekako prikradel med splošno javnost, a se je hitro izkazalo, da gre le za še en transparenten način žicanja za darila in nezaželeno poveličevanje spolnih stereotipov. Pač nič, kar bi želeli v 2020.

6. Mačji vegani

Porast predanosti veganskim prepričanjem nekatere pretirano zagrete aktiviste vodi celo do točke, ko želijo v vegane spremeniti celo mačke. Če vam ni jasno, zakaj moramo nemudoma izkoreniniti ta trend, naj samo citiramo znanost, ki zelo jasno pove, da veganska hrana ni primerna za mačke. Mačke imajo špičaste zobe zato, ker primarno jedo meso. Za cvetačo takšni zobje niso potrebni. Siljenje prvenstveno mesojedih živali v veganstvo je zato svojevrsten upor proti naravi.

7. Aktivni ogljik v hrani

Menda v zobni pasti pomaga pri naravnem beljenju zob. Kul. Potem so ga začeli dodajati v kreme za obraz, češ da pomaga srkati ogrce iz zamašenih por. Sprejmemo. Nenadoma pa se je aktivni ogljik začel pojavljati še v hrani. Najbrž zato, ker je črna barva elegantna, kar pomeni, da lahko hrano z aktivnim ogljikom stane kakšen evro več. Ko potem nekega dne ližeš črni sladoled z aktivnim ogljikom iz vranje črnega korneta z aktivnim ogljikom, postane jasno, da smo šli predaleč. Tudi zato, ker menda ni najbolj ugoden za naše zdravje. Aktivni ogljik v hrani o recimo v New Yorku že prepovedali.

8. Crocsi na nogavice

Iz čisto estetskega vidika so bili crocsi že od začetka precej sporna ideja. Hvala, Ariana Grande, da ti je uspelo narediti še korak dlje. Crocsi + nogavice v zavetju doma? Nihče ne oporeka, doma je dovoljeno vse, ker je edini zaželeni faktor le maksimalno udobje. Kakorkoli ga že dosežemo. Je pa tale viralna fotografija začela opogumljati tiste najbolj dovzetne do modnih kiksov, da pričujočo kombinacijo popeljejo kar na meste ulice. 

baby platypus

A post shared by Ariana Grande (@arianagrande) on

9. Filmski rimejki, za katere nihče ni prosil

Klasične filmske uspešnice, ki so bile fenomenalne že takrat, ko so prvič priletele na veliko platno, ne potrebujejo novodobnega rimejka. Preprosto zato, ker je izredno težavo predelati nekaj, kar je že v originalu bilo odlično. Recimo Izganjalci duhov. Recimo Levji kralj. Recimo Oceanovih 11. Recimo Klub golih pesti. Obstaja kar nekaj filmov, ki so bili bedni, a bi lahko bili fantastični, če bi jih v roke prijeli pravi ljudje. Recimo Eragon. Recimo Jaz, legenda. In recimo Izvorna koda.